Vilkas bloggailu jatkuu maaliskuussa (ja toimittajalla on vaikeuksia pysyä netissä)
Posts tagged as “larp”
Elokuussa jutellaan hahmonluonnista ja paneudutaan jälleen hyväksikäyttö ongelmaan larppiskenessä.
Kesäkuussa esillä mm. pride, larpit ja realismi. Keskustelu on ollut tavallista hiljaisempaa niin foorumeilla, kuin muuallakin netissä.
Marraskuussa keskusteltiin monenlaisista aiheista ja suunniteltiin tulevaa. Peliviikkoa vietettiin 9.-15.11. Larppaamaankin ovat mm. Tomin miehet ja säröilevät tänä syksynä päässeet.